Gled9nn CRX: Update: crx laaaaaggggg!!! :D Skunk2 Pro-S....

Ben je een liefhebber en draag je de CRX een warm hart toe? Stel je hier voor !
Plaats reactie
HoNdAdreams
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 29-07-2010 18:12

Bericht door HoNdAdreams » 30-07-2010 12:17

nice ride :!:

Gled9nn
Addict
Berichten: 182
Lid geworden op: 03-10-2008 14:34

Bericht door Gled9nn » 06-11-2010 17:43

Ik heb weer een update.......
Inmiddels zitten er vtec remmen op aan de voorkant. Brembo maxx schijven, Ferrodo DS2500 remblokken met goodridge rvs remleidingen en dat remt goed! :D

Ik ben van dit:


Afbeelding

Naar dit gegaan:


Afbeelding

Inmiddels heb ik ook modules erin gezet voor running lights, vond ik wel een grappige upgrade :)
Binnkort ben ik 2,5 week vrij en dan ga ik beginnen aan mijn harness bar (moet nog besteld worden), nieuwe stoelen (zijn besteld), nieuwe gordels (zijn besteld) en een volledige PU masterkit van energy suspension die eronder gaat komen. (incl. motorsteun inserts en sleeparmrubbers.)

Afgelopen zondag is er voor mij een droom uitgekomen. Ik ben samen met nog 4 andere crx fanaten naar de Nurburgring geweest om daar is een lekker rondje te rijden. Ik was toen ik daar aankwam heel zenuwachtig en nerveus, want het stikte er van de porsches en BMW's, maar gelukkig was het een natte baan en was het rustig, dus al mijn moed bij elkaar geraapt en gewoon gaan rijden. Zodra ik de slagbomen door was en de ik het rechte stuk op kwam waren al mijn zenuwen weg. Man wat was dat gaaf! De crx liet zich heerlijk besturen en met de nieuwe remmen kon ik lezen en schrijven. Ik ben zeer tevreden over de skunk set en de banden die ik heb (bridgestone POTENZA RE050A) leverden zeeen van grip. Weinig last van onderstuur gehad en 1 keer overstuur gehad, maar ik ging eigenlijk gewoon veel te hard voor de eerste keer. Al met al een geweldige dag, maar veel foto's zijn er jammer genoeg niet van mij...... :(




Afbeelding

Dit was het weer voor nu! :)
Afbeelding
Meaning of LIFE? Life Isn't Fast Enough! Speed it up!

Vti
Addict
Berichten: 255
Lid geworden op: 31-03-2008 20:15

Bericht door Vti » 07-11-2010 09:31

Ik ben wel een paar keer bij de ring geweest....CRX Club Internationaal, zeker 400 a 500 CRXen toen. Maar eigenlijk nog nooit op de ring zelf gereden. Voor het geld hoef je het niet te laten...maar het risico is natuurlijk groot dat je zonder CRX naar huis gaat en geen verzekering dekt dat.
Maar soms moet je die gok wagen.
oh ja....hier nog een foto van je CRX.
Afbeelding

Gled9nn
Addict
Berichten: 182
Lid geworden op: 03-10-2008 14:34

Bericht door Gled9nn » 07-11-2010 22:16

Ja dat risico is er wel ja, maar ik heb het vrij rustig aan gedaan en 't was heel rustig op de baan....:)
Afbeelding
Meaning of LIFE? Life Isn't Fast Enough! Speed it up!

Gled9nn
Addict
Berichten: 182
Lid geworden op: 03-10-2008 14:34

Bericht door Gled9nn » 07-03-2011 17:13

Pfieoew! Ff het stof eraf!

Updates zijn er weer! Poos geleden een carbon middenconsole gekregen (vision motorworks), en gemonteerd. Ook is er een PW:JDM shiftboot ingekomen en is het oude tenzo filter gewisseld voor een universeel K&N filter.
Het hele onderstel is aangepakt en alle oem rubbers zijn vervangen door energy suspension PU rubbers. (ES masterkit).
Maar ik wilde nog wat meer veranderen aan de crx en dat moest gezocht worden in het uitlaatsysteem. Het oude uitlaatsysteem (SRS 4-2-1, SRS katvervanger, demperloze merkloze middendemper, remus einddemper) vond ik niet zo mooi meer, dus wilde ik wat anders. Een invidia vond ik niks, is namelijk gewoon geen gezicht, zo'n schuine dwarsfluit. Dus moest er een keuze gemaakt worden......... Tanabe medallion touring of een Skunk2 megapower. en aangezien ik gek ben op skunk2 is het dus de skunk geworden. wat een geluid en wat een perfecte pasvorm! :D
En na lang zoeken, heb ik eindelijk de juiste OEM style amber corners gevonden en heb ik deze ook gemonteerd.

Pics: :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Meaning of LIFE? Life Isn't Fast Enough! Speed it up!

crx90
Addict
Berichten: 205
Lid geworden op: 02-04-2008 20:02

Bericht door crx90 » 13-03-2011 19:27

goed bezig weer glenn :D uitlaat moet bij mij ook nog steeds een keer plaats maken voor een niet schuine dwarsfluit :lol:

AerodeckVTI
Vtec Power
Berichten: 361
Lid geworden op: 26-03-2008 23:21

Bericht door AerodeckVTI » 14-03-2011 19:59

Ding word steeds strakker, nog een keer civic skirts eronder? Verder goed bezig! Ga zo door! :D
Afbeelding
Integra Type R #1657.
Accord Type S #666.

Gled9nn
Addict
Berichten: 182
Lid geworden op: 03-10-2008 14:34

Bericht door Gled9nn » 21-04-2011 19:55

Nee, geen civic skirts......
Ik krijg zeer binnekort een PU J's racing lip en ik ben stiekem ook bezig met xenon skirts! :P
Afbeelding
Meaning of LIFE? Life Isn't Fast Enough! Speed it up!

Plaats reactie