Verschillen ED9 en EE8?
-
- Newbie
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 29-11-2009 21:10
Verschillen ED9 en EE8?
Wie kan mij de verschillen uitleggen?
Misschien een domme vraag,maar ben nog een leek wat dat betreft...
Misschien een domme vraag,maar ben nog een leek wat dat betreft...
-
- Addict
- Berichten: 182
- Lid geworden op: 03-10-2008 14:34
-
- Addict
- Berichten: 217
- Lid geworden op: 01-06-2009 12:41
-
- Addict
- Berichten: 217
- Lid geworden op: 01-06-2009 12:41
Ja zeker als je goed kijkt, wel ja de koplampen zijn smaller van de ed9 de vtec heeft een smaller motor kap met bredere lampen(van voren gezien) weet ik bij toeval omdat ik dus de vekeerde angeleyes had haha Non vtec dus en voor derest zou ik het ff nie weten oja de body kit is volgens mij anders daarbij ook de knipperlichten gaan de hoek om in je voor bumper nog 1 vrschil wie weet nog meer??????
grtzzzz
grtzzzz
If you think your fast, don't think so
-
- Addict
- Berichten: 205
- Lid geworden op: 02-04-2008 20:02
motorkap heeft een grote bult in plaats van een klein bultje links.
voorbumper is anders knipperlichten lopen door en zijn oem oranje in plaats van doorzichtig zoals bij de mk2 ed9
achterspoiler is anders is niet zo'n lipje zoals bij de ed9 maar een echte spoiler
interieur is wat anders met leer in plaats van stof en elektrische ramen
mischien kan je zo beter de verschillen zien
mijn oude ed9
mijn huidige ee8
een ee8 is wel wat duurder maar in goede staat ook weer moeilijker te vinden
voor nl waren er toen 176 of 174 oem geleverd allen in het vtec blauw
als je een crx zoekt zou ik voor een ee8 gaan het geluid van vtec is en blijft gewoon meesterlijk 8)
http://www.youtube.com/watch?v=3NaIY_C5 ... re=related
voorbumper is anders knipperlichten lopen door en zijn oem oranje in plaats van doorzichtig zoals bij de mk2 ed9
achterspoiler is anders is niet zo'n lipje zoals bij de ed9 maar een echte spoiler
interieur is wat anders met leer in plaats van stof en elektrische ramen
mischien kan je zo beter de verschillen zien
mijn oude ed9
mijn huidige ee8
een ee8 is wel wat duurder maar in goede staat ook weer moeilijker te vinden
voor nl waren er toen 176 of 174 oem geleverd allen in het vtec blauw
als je een crx zoekt zou ik voor een ee8 gaan het geluid van vtec is en blijft gewoon meesterlijk 8)
http://www.youtube.com/watch?v=3NaIY_C5 ... re=related
-
- Addict
- Berichten: 182
- Lid geworden op: 03-10-2008 14:34
jah daar zeg je het zelf al!
Een betaalbare vtec..........
Die zijn er simpelweg niet meer!
Een vtec in goede staat (zonder roest en motorproblemen) kost je al gauw tussen de 4 en 5000 euro!
Er heeft er hier net eentje een vtec te koop gezet voor 1000, maar ook roest......... En om dat op te laten knappen, ben je ook zo 4000 euro kwijt! (nieuwe achterschermen, lassen, plamuren, spuiten enz.)
Als je een goeie vtec wil heb ik 1 advies voor je: blijf doorsparen en blijf zoeken! Uiteindelijk vind je er wel een!
Een vtec heb je gewoon meer plezier aan als een ed9, maar tegenwoordig zijn er niet meer heel veel goeie en roestvrije crxen te vinden. Zowel een ed9 niet als een ee8 niet!
Ik had er gelukkig nog wel een in topstaat bij een honda dealer, maar ik moest wel het volle pond betalen! En dat voor een ed9!
Een ed9 is ook leuk hoor, maar ik zou wel kijken voor een mkII crx dan! Verschil tussen mkI en mkII is het volgende:
- mkI heeft schroefgaatjes in de stadslichten
- deze heeft ook een andere voorbumper! De mkII heeft namelijk uitsparingen voor mistlichten!
- de mkI heeft ook oem oranje knipperlichten en de mkII heeft oem doorzichtige knipperlichten!
- mkI heeft geen randjes om de achterlichten en de mkII wel!
- de mkI heeft 2 achteruitrijlichten en de mkII heeft er maar 1!
De crx vtec heeft eigenlijk alles hetzelfde als de mkII alleen is heel de neus van de vtec anders als een ed9 mkII!
Ik hoop dat ik je hierbij voldoende uitleg heb gegeven!
Een betaalbare vtec..........
Die zijn er simpelweg niet meer!
Een vtec in goede staat (zonder roest en motorproblemen) kost je al gauw tussen de 4 en 5000 euro!
Er heeft er hier net eentje een vtec te koop gezet voor 1000, maar ook roest......... En om dat op te laten knappen, ben je ook zo 4000 euro kwijt! (nieuwe achterschermen, lassen, plamuren, spuiten enz.)
Als je een goeie vtec wil heb ik 1 advies voor je: blijf doorsparen en blijf zoeken! Uiteindelijk vind je er wel een!
Een vtec heb je gewoon meer plezier aan als een ed9, maar tegenwoordig zijn er niet meer heel veel goeie en roestvrije crxen te vinden. Zowel een ed9 niet als een ee8 niet!
Ik had er gelukkig nog wel een in topstaat bij een honda dealer, maar ik moest wel het volle pond betalen! En dat voor een ed9!
Een ed9 is ook leuk hoor, maar ik zou wel kijken voor een mkII crx dan! Verschil tussen mkI en mkII is het volgende:
- mkI heeft schroefgaatjes in de stadslichten
- deze heeft ook een andere voorbumper! De mkII heeft namelijk uitsparingen voor mistlichten!
- de mkI heeft ook oem oranje knipperlichten en de mkII heeft oem doorzichtige knipperlichten!
- mkI heeft geen randjes om de achterlichten en de mkII wel!
- de mkI heeft 2 achteruitrijlichten en de mkII heeft er maar 1!
De crx vtec heeft eigenlijk alles hetzelfde als de mkII alleen is heel de neus van de vtec anders als een ed9 mkII!
Ik hoop dat ik je hierbij voldoende uitleg heb gegeven!
-
- Addict
- Berichten: 205
- Lid geworden op: 02-04-2008 20:02
wat glen klopt een goede nette ee8 is bijna niet te vinden of je betaald er dik voor . ik heb in mijn zoektocht naar een goede nette ee8 er heel wat gezien en voor wat toen der tijd mijn budget was kon ik er geen kopen dus heb er 1 gekocht met wat werk en er zelf maar in mijn ogen een net crxje van gemaakt (die nu helaas weer begint te roesten ). het heeft me tot nu toe wel veel meer gekost dan wat ik toen dacht . je kan ook een leuke ed9 kopen en naderhand een ee8 blokje er in leggen of laten doen 8)