Ik heb een CRX Esi in zeer goede staat, maar als er een fixe regebui is geweest en ik rijd ermee klinkt het of ik een half volle badkuip in mijn achterbak heb.
Bij kontrolle is de achterbak zo goed als droog.
Kan iemand mij zeggen waar het water zich zou kunnen bevinden?
JosR
Water overlast
-
- Newbie
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 10-08-2008 12:08
Water overlast
De ware vijand van de vredesduif is niet de adelaar van de trots, nog de gier van de hebzucht maar de ooievaar.
(Hoss, 1927)
(Hoss, 1927)
-
- Addict
- Berichten: 255
- Lid geworden op: 31-03-2008 20:15
CRX90 - Een ESi is altijd een type 3 CRX...dus een Del Sol.
De meeste oorzaak van deze lekkage zijn de afvoerbuisjes die zich onder je achterraam bevinden. Kort gezegd zul je al het harde plastic achter de stoelen moeten verwijderen. Uiteindelijk zie je een grote dikke zwarte plaat tegen de achterwand. Daaronder zitten twee afvoerbuizen die het regenwater afvoeren van je achterraam. Deze zitten na een aantal jaren vaak verstopt. Doorblazen of doorprikken en het probleem is opgelost.
Nu blijft het water staan onder de vakken met kleppen. Daardoor gaat het water dus klotsen en uuuh de roest kan zijn gang gaan.
De meeste oorzaak van deze lekkage zijn de afvoerbuisjes die zich onder je achterraam bevinden. Kort gezegd zul je al het harde plastic achter de stoelen moeten verwijderen. Uiteindelijk zie je een grote dikke zwarte plaat tegen de achterwand. Daaronder zitten twee afvoerbuizen die het regenwater afvoeren van je achterraam. Deze zitten na een aantal jaren vaak verstopt. Doorblazen of doorprikken en het probleem is opgelost.
Nu blijft het water staan onder de vakken met kleppen. Daardoor gaat het water dus klotsen en uuuh de roest kan zijn gang gaan.