NooB incomming

Ben je een liefhebber en draag je de CRX een warm hart toe? Stel je hier voor !
Plaats reactie
BroLynx
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 13-10-2011 13:45

NooB incomming

Bericht door BroLynx » 13-10-2011 14:15

Hey luitjes

Ik zal me ff voorstelen

Ik ben BroLynx aka Marco
Ben inmiddels alweer bijna 39 jaar jong
Heb altijd met amerikaanse auto's bezig gehouden maar, sinds kort een leuk projectje weten te bemachtigen voor zeer weinig centjes.

Mischien is de Crx al bekend hier op het forum (zo ja zou ik graag alle info willen horen).

Honda civic CRX ed9 1991 205.000km

Afbeelding


sry voor de slechte foto, betere komen met de tijd

er moet erg veel aan gebeuren:
Lak is op verschillende plaatsen los gekomen omdat er slechte (of op een slechte manier aangebracht) de plamuur is gebruikt

Interieur is in een zeer slechte staan, overal scheurtjes in de bekleding, kapjes weg of stuk, en dergelijke.

bedrading is op een zeer knullige manier vernietigd, ik heb overal slechte contacten ed.

CV en Alarm is maar voor een deel aangebracht waardoor deze niet werkt, of problemen veroorzaakt (spontaan alarm afgaan?? smorgens als ik bij de auto kom staan mijn deuren open ed.)

deuropeners werken soms wel, soms niet (greeploze deuren)

Onderstel heb ik nog niet kunnen bekijken maar voor zover ik het heb kunnen bevinden onder het rijden is deze redelijk goed

Motorisch is deze ook redelijk goed (gelukkig)

er zitten 205/40/r17 velgen onder (zijn best mooi vind ik) maar als ik het goed heb gelezen is dit niet echt goed voor de auto......

alle tips en trucks zijn welkom (ook aanbiedingen beteft onderdelen zijn welkom Liefst een volledige crx voor onderdelen)



Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Foto's van het beschadigde lakwerk

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Groet

BroLynx
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 13-10-2011 13:45

Bericht door BroLynx » 13-10-2011 14:17

betere foto's toegevoegd

Vti
Addict
Berichten: 255
Lid geworden op: 31-03-2008 20:15

Bericht door Vti » 13-10-2011 21:47

Welkom hier,

Kunstof aan metaal vastmaken is en blijft een zeer groot risico en dat is hier helaas goed te zien. Dan maar een standaard kier zou ik zeggen.
Onderdelen, Marktplaats staat er vol mee.

succes in ieder geval met je nieuwe uitdaging.

Plaats reactie