Crxje - Arjan

Ben je een liefhebber en draag je de CRX een warm hart toe? Stel je hier voor !
crxje
Newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: 17-01-2010 15:30

Bericht door crxje » 25-01-2010 22:22

trouwens wat is beter bij dit blok een inleg filter van knn of op deze manier want heb het idee dat hij zo iets minder vermogen heeft

en wat doen jullie voor het filter?? die aanzuig t-stuk of niets?

en als jullie er een ander spruitstuk op zetten welke zetten jullie er dan op?? een 4-2-1 of een 4-1 en waarom??

Gr Arjan
crxje ed9
Afbeelding

AerodeckVTI
Vtec Power
Berichten: 361
Lid geworden op: 26-03-2008 23:21

Bericht door AerodeckVTI » 26-01-2010 20:48

Vti schreef:en het verschil zijn hoofdzakelijk de zogenaamde luchtgaten onder de koplampen.
En de stootstrip is anders van een MK1.... Smaller.
Afbeelding
Integra Type R #1657.
Accord Type S #666.

AerodeckVTI
Vtec Power
Berichten: 361
Lid geworden op: 26-03-2008 23:21

Bericht door AerodeckVTI » 26-01-2010 20:52

crxje schreef:trouwens wat is beter bij dit blok een inleg filter van knn of op deze manier want heb het idee dat hij zo iets minder vermogen heeft

en wat doen jullie voor het filter?? die aanzuig t-stuk of niets?

en als jullie er een ander spruitstuk op zetten welke zetten jullie er dan op?? een 4-2-1 of een 4-1 en waarom??

Gr Arjan
Het beste is een CAI (Cold Air Intake) die gaat tot beneden je voorbumper,

Afbeelding

Jij hebt een WAI (Warm Air Intake)
Deze zuigt dus meer warme lucht onder motorkap weg, en hoe meer warme lucht hoe beter.



Spruitstuk;

4-2-1
Lage toeren meer vermogen

4-1

Hoge toeren meer vermogen.

Dusja, wat wil je.... ?!
Afbeelding
Integra Type R #1657.
Accord Type S #666.

AerodeckVTI
Vtec Power
Berichten: 361
Lid geworden op: 26-03-2008 23:21

Bericht door AerodeckVTI » 26-01-2010 20:53

crxje schreef:trouwens wat is beter bij dit blok een inleg filter van knn of op deze manier want heb het idee dat hij zo iets minder vermogen heeft

en wat doen jullie voor het filter?? die aanzuig t-stuk of niets?

en als jullie er een ander spruitstuk op zetten welke zetten jullie er dan op?? een 4-2-1 of een 4-1 en waarom??

Gr Arjan
4-2-1 word dus het meeste gemonteerd, de hoge toeren zijn altijd wel goed "gepowered" bij Honda.....lage toeren kunnen altijd beter voor de stoplicht sprints....... :lol:
Afbeelding
Integra Type R #1657.
Accord Type S #666.

crxje
Newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: 17-01-2010 15:30

Bericht door crxje » 26-01-2010 21:02

nu voor de winter is een wai dan wel goed maar in de zomer kan je beter koude lucht hebben want koude lucht is kleiner dus meer cilinder vulling dus kan er ook meer benzine in en heb je meer vermogen

heb ik weer eens geleerd met me voertuigen opleiding

maar ik heb dat kleine t-stukje er ook nog voor zitten zodat hij de snorkel en de bumper ook leegzuigt op hogere toeren

ik wil het liefste wat meer vermogen op toeren want dan trek je lekker door bij de stoplichten moet je gewoon ff de toeren opjakkeren dan kom je ook goed weg!

Gr Arjan
crxje ed9
Afbeelding

klaasbiancamichelle
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 16-08-2009 09:24

Bericht door klaasbiancamichelle » 27-02-2010 07:35

welkom hier :wink:

crxje
Newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: 17-01-2010 15:30

Bericht door crxje » 27-02-2010 10:43

nou dank je wel hoor :lol:

Gr Arjan
crxje ed9
Afbeelding

crxje
Newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: 17-01-2010 15:30

Bericht door crxje » 20-01-2011 22:14

zo een hele tijd verder en natuurlijk ook weer zat gedaan aan mijn auto

zoals....

ee8 remmen gemonteerd
schroefset
cold air intake
metertjes in dash
rvs 4-2-1 spagettie spruitje
strutbarss gemonteerd voor boven achter onder achter boven
en vtec ee8 stoelen gemonteerd
en ee8 spoiler op de kont

Foto's komen nog wel

Gr arjan
crxje ed9
Afbeelding

Plaats reactie