Gled9nn CRX: Update: crx laaaaaggggg!!! :D Skunk2 Pro-S....
-
- Addict
- Berichten: 182
- Lid geworden op: 03-10-2008 14:34
Ik heb weer een update.......
Inmiddels zitten er vtec remmen op aan de voorkant. Brembo maxx schijven, Ferrodo DS2500 remblokken met goodridge rvs remleidingen en dat remt goed!
Ik ben van dit:
Naar dit gegaan:
Inmiddels heb ik ook modules erin gezet voor running lights, vond ik wel een grappige upgrade
Binnkort ben ik 2,5 week vrij en dan ga ik beginnen aan mijn harness bar (moet nog besteld worden), nieuwe stoelen (zijn besteld), nieuwe gordels (zijn besteld) en een volledige PU masterkit van energy suspension die eronder gaat komen. (incl. motorsteun inserts en sleeparmrubbers.)
Afgelopen zondag is er voor mij een droom uitgekomen. Ik ben samen met nog 4 andere crx fanaten naar de Nurburgring geweest om daar is een lekker rondje te rijden. Ik was toen ik daar aankwam heel zenuwachtig en nerveus, want het stikte er van de porsches en BMW's, maar gelukkig was het een natte baan en was het rustig, dus al mijn moed bij elkaar geraapt en gewoon gaan rijden. Zodra ik de slagbomen door was en de ik het rechte stuk op kwam waren al mijn zenuwen weg. Man wat was dat gaaf! De crx liet zich heerlijk besturen en met de nieuwe remmen kon ik lezen en schrijven. Ik ben zeer tevreden over de skunk set en de banden die ik heb (bridgestone POTENZA RE050A) leverden zeeen van grip. Weinig last van onderstuur gehad en 1 keer overstuur gehad, maar ik ging eigenlijk gewoon veel te hard voor de eerste keer. Al met al een geweldige dag, maar veel foto's zijn er jammer genoeg niet van mij......
Dit was het weer voor nu!
Inmiddels zitten er vtec remmen op aan de voorkant. Brembo maxx schijven, Ferrodo DS2500 remblokken met goodridge rvs remleidingen en dat remt goed!
Ik ben van dit:
Naar dit gegaan:
Inmiddels heb ik ook modules erin gezet voor running lights, vond ik wel een grappige upgrade
Binnkort ben ik 2,5 week vrij en dan ga ik beginnen aan mijn harness bar (moet nog besteld worden), nieuwe stoelen (zijn besteld), nieuwe gordels (zijn besteld) en een volledige PU masterkit van energy suspension die eronder gaat komen. (incl. motorsteun inserts en sleeparmrubbers.)
Afgelopen zondag is er voor mij een droom uitgekomen. Ik ben samen met nog 4 andere crx fanaten naar de Nurburgring geweest om daar is een lekker rondje te rijden. Ik was toen ik daar aankwam heel zenuwachtig en nerveus, want het stikte er van de porsches en BMW's, maar gelukkig was het een natte baan en was het rustig, dus al mijn moed bij elkaar geraapt en gewoon gaan rijden. Zodra ik de slagbomen door was en de ik het rechte stuk op kwam waren al mijn zenuwen weg. Man wat was dat gaaf! De crx liet zich heerlijk besturen en met de nieuwe remmen kon ik lezen en schrijven. Ik ben zeer tevreden over de skunk set en de banden die ik heb (bridgestone POTENZA RE050A) leverden zeeen van grip. Weinig last van onderstuur gehad en 1 keer overstuur gehad, maar ik ging eigenlijk gewoon veel te hard voor de eerste keer. Al met al een geweldige dag, maar veel foto's zijn er jammer genoeg niet van mij......
Dit was het weer voor nu!
-
- Addict
- Berichten: 255
- Lid geworden op: 31-03-2008 20:15
Ik ben wel een paar keer bij de ring geweest....CRX Club Internationaal, zeker 400 a 500 CRXen toen. Maar eigenlijk nog nooit op de ring zelf gereden. Voor het geld hoef je het niet te laten...maar het risico is natuurlijk groot dat je zonder CRX naar huis gaat en geen verzekering dekt dat.
Maar soms moet je die gok wagen.
oh ja....hier nog een foto van je CRX.
Maar soms moet je die gok wagen.
oh ja....hier nog een foto van je CRX.
-
- Addict
- Berichten: 182
- Lid geworden op: 03-10-2008 14:34
Pfieoew! Ff het stof eraf!
Updates zijn er weer! Poos geleden een carbon middenconsole gekregen (vision motorworks), en gemonteerd. Ook is er een PW:JDM shiftboot ingekomen en is het oude tenzo filter gewisseld voor een universeel K&N filter.
Het hele onderstel is aangepakt en alle oem rubbers zijn vervangen door energy suspension PU rubbers. (ES masterkit).
Maar ik wilde nog wat meer veranderen aan de crx en dat moest gezocht worden in het uitlaatsysteem. Het oude uitlaatsysteem (SRS 4-2-1, SRS katvervanger, demperloze merkloze middendemper, remus einddemper) vond ik niet zo mooi meer, dus wilde ik wat anders. Een invidia vond ik niks, is namelijk gewoon geen gezicht, zo'n schuine dwarsfluit. Dus moest er een keuze gemaakt worden......... Tanabe medallion touring of een Skunk2 megapower. en aangezien ik gek ben op skunk2 is het dus de skunk geworden. wat een geluid en wat een perfecte pasvorm!
En na lang zoeken, heb ik eindelijk de juiste OEM style amber corners gevonden en heb ik deze ook gemonteerd.
Pics:
Updates zijn er weer! Poos geleden een carbon middenconsole gekregen (vision motorworks), en gemonteerd. Ook is er een PW:JDM shiftboot ingekomen en is het oude tenzo filter gewisseld voor een universeel K&N filter.
Het hele onderstel is aangepakt en alle oem rubbers zijn vervangen door energy suspension PU rubbers. (ES masterkit).
Maar ik wilde nog wat meer veranderen aan de crx en dat moest gezocht worden in het uitlaatsysteem. Het oude uitlaatsysteem (SRS 4-2-1, SRS katvervanger, demperloze merkloze middendemper, remus einddemper) vond ik niet zo mooi meer, dus wilde ik wat anders. Een invidia vond ik niks, is namelijk gewoon geen gezicht, zo'n schuine dwarsfluit. Dus moest er een keuze gemaakt worden......... Tanabe medallion touring of een Skunk2 megapower. en aangezien ik gek ben op skunk2 is het dus de skunk geworden. wat een geluid en wat een perfecte pasvorm!
En na lang zoeken, heb ik eindelijk de juiste OEM style amber corners gevonden en heb ik deze ook gemonteerd.
Pics:
-
- Vtec Power
- Berichten: 361
- Lid geworden op: 26-03-2008 23:21