CRX ee8 V-tec Bloktype b16A1 bouwjaar 1992 Pearl Black
-
- Newbie
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 06-12-2009 23:12
CRX ee8 V-tec Bloktype b16A1 bouwjaar 1992 Pearl Black
Ik ben Jasper de Boer en rijd al bijna 7 jaar mijn CRX V-tec ee8 uit 92, nu is de tijd aangebroken voor gezins uitbreiding en dus geen ruimte meer voor de CRX. Ik zet hem hier op de site zodat ik er misschien nog een liefhebber mee blij kan maken.
De auto heeft 3000 kilometer gereden met een nieuwe koppeling + drukgroepen, verder zit er een nieuwe dynamo in een nieuwe aandrijfas rechtsvoor en heeft net een grote beurt gehad. De auto is in 1999 geimporteerd uit Duitsland en heeft nu nog net geen 190000 km gereden, de onderhoudsboekjes zijn er nog inclusief alle bonnetjes van verdere reparaties en onderhoud. Hij heeft wat lichte schade en er moet voor de apk een nieuwe aandrijfas in en een nieuwe veer linksvoor. Het schuifkanteldakje is erg verroest en de wielkassen achter zijn een beetje aan het roesten. Toen ik de auto kocht stond er 129000 km op de teller, ik heb de rest er bij gereden. Wat natuurlijk het belangrijkste is is dat ik hem altijd met veel zorg behandeld heb en altijd eerst warm gereden heb. Als je interesse hebt kun je me even e-mailen dan maken we een afspraak en kan je even komen luisteren / proefrijden. Hij is nu nog gekeurd dus makkelijk op te halen ik zou er graag nog €1000 euro willen hebben aangezien de koppelingsset voor deze auto niet goedkoop was.
De auto heeft 3000 kilometer gereden met een nieuwe koppeling + drukgroepen, verder zit er een nieuwe dynamo in een nieuwe aandrijfas rechtsvoor en heeft net een grote beurt gehad. De auto is in 1999 geimporteerd uit Duitsland en heeft nu nog net geen 190000 km gereden, de onderhoudsboekjes zijn er nog inclusief alle bonnetjes van verdere reparaties en onderhoud. Hij heeft wat lichte schade en er moet voor de apk een nieuwe aandrijfas in en een nieuwe veer linksvoor. Het schuifkanteldakje is erg verroest en de wielkassen achter zijn een beetje aan het roesten. Toen ik de auto kocht stond er 129000 km op de teller, ik heb de rest er bij gereden. Wat natuurlijk het belangrijkste is is dat ik hem altijd met veel zorg behandeld heb en altijd eerst warm gereden heb. Als je interesse hebt kun je me even e-mailen dan maken we een afspraak en kan je even komen luisteren / proefrijden. Hij is nu nog gekeurd dus makkelijk op te halen ik zou er graag nog €1000 euro willen hebben aangezien de koppelingsset voor deze auto niet goedkoop was.
-
- Vtec Power
- Berichten: 361
- Lid geworden op: 26-03-2008 23:21