Waar fatsoenlijke honda 1990 crx vtec kopen

Voor alle Honda Related stuff.
Plaats reactie
simon_vtec
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 24-01-2012 15:41

Waar fatsoenlijke honda 1990 crx vtec kopen

Bericht door simon_vtec » 24-01-2012 15:59

hallo mensen,

Ik ben serieus aan het overwegen om een honda 1990 crx vtec te kopen, ik bedoel de specificaties zijn best mooi : 1025 kg met een leuke 150 pk op 7600 toeren en vtec is wel bijzonder... voorwielaandrijving is dan wel minder maar wat wil je met zo'n klein wagentje.

alleen mijn vraag is waar koop je zo'n ding ? Belgie ? Duitsland ?

hier in Nederland wat ik er van merk gedurende een tijd dat ik voor een crx vtec aan het kijken ben val me op dat de ene crx vtec nog meer verneukt is dan de andere. bumper pakketten, andere lampen, spoilers, echte de grootste hallfords rommel plakken al die gasten op hun auto. ik snap ten eerste niet waarom je je auto op een rijdende UFO laat lijken laat staan de je ook nog eens extra gewicht toe gaat voegen met grote audio boxen in de auto.

het is een lichte sportieve auto met een redelijk fel motorblok, echt zonde dat ze allemaal zo behandeld worden. zou gewoon verboden moeten worden.

mijn vraag dus waar haal je er een die geen 16-jarige pimp my ride behandeling heeft gehad

Vti
Addict
Berichten: 255
Lid geworden op: 31-03-2008 20:15

Bericht door Vti » 24-01-2012 23:24

Ik zag er gisteren nog 1 op Marktplaats staan, ook nog eens een BLAUWE...de enige echte kleur voor een VTEC.

crxtyper
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 15-04-2008 09:00

Bericht door crxtyper » 30-01-2012 20:09

precies. Gewoon regelmatig marktplaats in de gaten houden.Er worden nog regelmatig hele mooie en nette vtec s aangeboden. Het is alleen wel wachten tot er weer 1 de schuur uit word getrokken voor de verkoop. Maar spoilers woofers en halffords troep kan er ook af. Of wil je een nette orinele vtec waar je helemaal niks aan hoef te doen???

In dat geval moet je wel erg veel geduld hebben!!!

Plaats reactie